W sobotę 7 września 2013r trzynastu uczniów naszego gimnazjum wraz z opiekunem SK LOP panią Jolantą Brożek i opiekunem SKKT panią Danutą Binko wybrało się na wycieczkę krajoznawczo-turystyczną wędrując Szlakiem Hrabiego Adama Stadnickiego. Szlak oznakowany jest biało-zielonymi kwadratami . Rozpoczyna się w centrum Łabowej, a następne prowadzi przez malowniczy Uhryń, obrzeża rezerwatu Uhryń i dociera do czerwonego szlaku na szczycie pasma Jaworzyny Krynickiej. Wycieczka rozpoczęła się o godz. 730, a do czerwonego szlaku doszliśmy o godz. 1030. Pogoda była piękna. Idąc grzbietem pasma w kierunku Hali Łabowskiej udało się nam  podziwiać Tatry. Na trasie spotkaliśmy wielu turystów korzystających z pogodnej aury oraz tłumy uczestników corocznej Mszy Św. w intencji żołnierzy Polskiej Podziemnej Armii Niepodległościowej i ks. Władysława Gurgacza odprawianej nieopodal Łabowskiej Hali. Po krótkim odpoczynku na Hali Łabowskiej ruszyliśmy dalej szlakiem Stadnickiego do Skałki Składziszczańskiej, z której podziwialiśmy cudowny widok na Kotlinę Sądecką i Beskid Niski. Po powrocie na Halę Łabowską wszyscy skorzystali z zasłużonego odpoczynku przy ognisku. Zejście przez Feleczyn do Łabowej trwało dwie godziny. Wszyscy byli zadowoleni z wycieczki choć może trochę zmęczeni. Wędrując tym szlakiem mogliśmy poznawać i podziwiać cenne walory przyrodnicze najbliższej nam okolicy.